VIJESTI.hr

Vremena se mijenjaju! Nekad se kod kupnje automobila gledala marka, ali sad je bitnije nešto drugo

Vremena se mijenjaju! Nekad se kod kupnje automobila gledala marka,
ali sad je bitnije nešto drugo

.

U Bitkomu su pred kupce "nabacali" mnogo pojmova i pitali su ih koliko im je to važno. Dakle, najvažniji pojam su im digitalni servisi, sve ono što možete pronaći na infotainmentu, internet, aplikacije...

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Čak 91 posto ispitanika misli da je to najvažnije pri kupnji novog automobila. Potom, isti postotak ispitanika misli da je važan kriterij potrošnja goriva. Potom slijede udobnost (88 posto), tip pogona (84 posto), sustavi pomoći u vožnji (80 posto) te dizajn (79 posto). Detalji poput snage motora ili marke vozila novim kupcima više nisu važni.

Čak 62 posto ispitanika ne vidi više automobil kao statusni simbol, a 40 posto misli da je javni prijevoz bolji izbor od automobila. Vremena se mijenjaju, navodi HAK Revija.

RTL.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!