U karlovački Adriadiesel na remont stiže dizel motor iz ruske nuklearne elektrane - od Smolenska do Zagreba letit će avionom Antonov
Adriadiesel iz Karlovca, nekadašnja Jugoturbina, napravit će remont dizelskog motora iz Nuklearne elektrane Smolensk, u vlasništvu AO Koncern Rosenergoatom, proizvedenog 1978. godine u pogonima Adriadiesela, piše Poslovni.hr.
Naime, kako su pojasnili iz tvrtke, dizelski motor težak 84 tone dopremit će jedan od najvećih zrakoplova na svijetu, Antonov 124-100, čije slijetanje u Zagreb je planirano u ponedjeljak 19. kolovoza popodne. Ovaj agregat je radio u ruskoj nuklearki 42 godine, a danas u nuklearnim postrojenjima diljem svijeta radi više od 50 Adriadieselovih generatorskih setova, služe za napajanje nuklearki u slučaju havarije i nestanka struje u samoj elektrani.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Počivao u miru.
-
Za sada nema informacija o ozlijeđenim osobama
-
Većina Hrvatske je pod žutim upozorenjem zbog jakog i olujnog vjetra i jakih pljuskova s grmljavinom.
Zanimljivost je, ističu u Karlovcu, da su posljednji generatori koji su se ugasili danima nakon eksplozije reaktora u černobilskoj elektrani 1986. bili upravo Adriadieselovi havarijski generatori i to ne zbog kvara već zbog - nestanka goriva.
Nenad Končar, predsjednik Uprave Adriadiesela, za Poslovni.hr je istaknuo da je smjer daljnjeg razvoja tvrtke usredotočiti se na energetiku iz obnovljivih izvora i nuklearni sektor, te sačuvati bazu postojećih poslova u brodskoj industriji. "Adriadiesel se dokazao kao stručan partner koji nudi kvalitetan servis dizelskih motora - generatorskih setova na brodovima u plovidbi ili na doku bilo gdje u svijetu. Također, iznimno smo ponosni i na servise, remonte i tehničku podršku na dizelskim motorima u nuklearnom sektoru u Rusiji, Češkoj, Slovačkoj i Ukrajini", kaže Končar.
KAportal.hr
Izdvojeno
-
Odnosno pati od takozvanog auto brewery sindroma iliti sindroma vlastite pivovare.
-
Jedan od središnjih događaja bila je promocija novog Karakaševog romana "Potop".
-
I danas ostajemo prostranom polju niskog tlaka uz hladan zrak, u kojem nam se redaju manje ciklone.
-
Geomehaničkim nadzorom je potvrđeno kako je tehnologija korištenja talpi radi zaštite građevinske jame bila najbolja i da duboki iskopi krinks oplatama nisu optimalno rješenje.
Reci što misliš!