Tragična pogibija mladog para Sanje i Nikole potresla je cijelu Hrvatsku - imali su velike planove, zla sudbina nije dozvolila da ih ostvare
Danas u 15 sati na Rimokatoličkom groblju na Dubovcu brojna će se rodbina, prijatelji i svi oni koji su poznavali Nikolu Predovića i Sanju Hlaić oprostiti od ovog tragično preminulog para. Sudbina nije dozvolila da ostvare sve svoje životne planove, a imali su ih mnogo.
Jutarnji list donosi potresnu priču o Sanji i Nikoli kojima je snove ubila jedna sekunda, ona koja je u nedjelju označila podne na pružnom prijelazu u Donjem Zvečaju, u kojoj nisu vidjeli semaforsko crveno trepćuće svjetlo i čuli iritantan zvuk signalizacije.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Dodaju da se "upravo taj dio radova odnosno ispitivanja provodi jer kompletan sustav grijanja mora ostvariti ugovorom definirane karakteristike".
-
Radi se isključivo o Nestle KIT KAT Mini 200 g u vrećici, izvijestio je HAPIH
Stotine tona željeza odnijele su Renault Sanjinog tate u kojemu ju je vozio zaručnik Nikola, nakon jezovitog udara posred automobila. Tako je stala ljubav koja je u dva srca kucala gotovo sedam godina.
Odrastali su u susjednim karlovačkim kvartovima, Sanja Hlaić (29) u Grabriku, Nikola Predović (32) u Novom centru. Voljeli su se, voljeli su ljude i ljudi su voljeli njih. Sanja je svojim roditeljima bila jedinica, odgajali su je u skromnosti i poštenju. Studirala je na Veleučilištu Karlovac i paralelno radila.
Na početku njihove veze oboje su radili u Zagrebu, Sanja je za jednog teleoperatera, a Nikola se zaposlio kao konobar u kafiću u Arena Centru, u kojemu će kasnije postati šef. Prije četiri godine odlučili su skupa otići još dalje. Zaplovili su zajedno na riječnom kruzeru po Dunavu, ona je radila na recepciji, a Nikola, koji će joj dvije godine kasnije postati zaručnik, kao konobar. Vrijedni i uporni, mijenjali su kruzere i brzo napredovali. Ona je osim engleskog ubrzo svladala njemački i španjolski jezik i učila francuski pa je postala prva recepcionarka, a Nikola šef kompletnog ugostiteljstva.
Pauze između brodskih tura provodili bi u Karlovcu. Roditelji bi uvijek bili pri ruci, Nikolini koji bi ih primili na smještaj, a Sanjini koji bi im tih mjeseci dali na korištenje auto jer im se nije isplatilo imati svoj. Skupili su nešto novca i odlučili da bi bilo lijepo imati nešto svoje. Idilično vikend-naselje Osor na Mrežnici u Donjem Zvečaju na području Duge Rese vjerojatno je nešto najbliže raju što se može naći na karlovačkom području. Prije četiri mjeseca tamo su kupili kuću. Uselili su se u donji dio, a gornji su uređivali. To je bilo nešto što je Sanju silno veselilo.
Priča nam o tome i plače Marijana Horvatić, Sanjina nerazdvojna prijateljica još od pelena, krizmana joj je kuma, a Sanja je krsna njezinu djetetu. U nedjelju je bila na toj pruzi. Skupila je snagu kako bi Sanjinoj majci olakšala nešto što je od nje tražila procedura - obaviti prepoznavanje svoga djeteta.
U Donjem Zvečaju tuga se miješa s ogorčenjem. U nešto više od deset godina na istom pružnom prijelazu vidjeli su pet smrti. Prvi je stradao 50-godišnji obrtnik iz Duge Rese, čiji je automobil vlak udario na povratku iz naselja, gurao ga 20 metara te potom nabio na stup i odbacio u jarak. Dvojica lokalnih mladića stradala su na isti način, također izlazeći iz naselja automobilom. U oba slučaja radila je signalizacija, no mještani su nakon druge tragedije od HŽ-a odlučili tražiti veću sigurnost. Poslali su im peticiju tražeći nadvožnjak ili podvožnjak, ali njihovih 275 imena nije bilo dovoljno ni za brklju. Zato su u ponedjeljak pokrenuli novu.
Prijelazi osigurani sukladno zakonu
Iz HŽ infrastrukture izrazili su sućut obiteljima poginulog para u nedjeljnoj nesreći i to je jedini način na koji su se dotakli posljednje tragedije, iako smo ih pitali zašto nisu udovoljili zamolbama mještana za većom razinom zaštite nakon tragedije iz 2011. godine. Ističu da su svi željezničko-cestovni prijelazi, njih 1513, osigurani sukladno zakonu.
- Nažalost, najviše se nesreća sa smrtnim posljedicama događa na prijelazima koji su osigurani najvišom razinom sigurnosti. U prošloj godini od ukupno sedam nesreća s tragičnim ishodom, njih šest bilo je na prijelazima sa signalno-sigurnosnim uređajima - kažu u HŽ-u napominjući da konstantno ulažu u sigurnost.
KAportal.hr/Jutarnji list
Izdvojeno
-
Prema projektnoj dokumentaciji odabrana metoda zabijanja ne smije uzrokovati nikakvu štetu susjednim građevinama ili instalacijama, naglašava se u priopćenju.
-
Sve je to velika laž. Sutra se nakon 90 godina obnavlja procesija za Veliki petak u organizaciji KUD-a Klek kojega vodim. Možda gradonačelniku to smeta, kazala je.
-
Na sud je doveden 40-godišnjak za kojeg je utvrđeno da je na području Karlovca upravljao osobnim automobilom karlovačkih registarskih oznaka pod utjecajem alkohola od 1,99 promila
-
Dodaju da se "upravo taj dio radova odnosno ispitivanja provodi jer kompletan sustav grijanja mora ostvariti ugovorom definirane karakteristike".
Reci što misliš!