Pozdrav iz Karlovca: Gdje izgraditi kolodvor?
Punih deset godina se raspravljalo gdje će biti kolodvor u Karlovcu (jer je tada Banija bila zasebna općina). Čak postoji i nacrtan plan. Po njemu bi željeznička pruga skretala kod Ilovca, išla poljem preko Drežnika po prilici do današnjeg veslačkog kluba i tu mostom prešla na desnu obalu Kupe. Trasa bi dalje tekla paralelno s Marmontovom alejom, pa Riječkom - približno do Korza, gdje bi bila željeznička stanica. Taj je plan napušten, a ugarske Južne željeznice oko 1868. počinju graditi nastavak pruge prema Rijeci ravno od Banije mostom preko Kupe, presjecajući Riječku i Senjsku ulicu, pa preko polja - dalje prema Rijeci.
Na kolor razglednici iz 1906. godine nakladnika M. Fogine vidi se karlovački kolodvor s posadom vlaka - vlakovođom, kondukterom i strojovođom lokomotive konstruirane 1873. godine. Druga crno bijela razglednica iz 1906. godine dočarava svu raskoš restauracije željezničkog kolodvora za putnike prvog razreda. Danas se tek stariji Karlovčani sjećaju restauracije na kolodvoru, dok svi već godinama čekaju da se konačno završi stajalište u Novom centru.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Počivao u miru.
-
Za sada nema informacija o ozlijeđenim osobama
-
Većina Hrvatske je pod žutim upozorenjem zbog jakog i olujnog vjetra i jakih pljuskova s grmljavinom.
Pripremili Nikola Perić i Danko Fajt
Izdvojeno
-
- Obavještavamo vas da su danas, bez ikakve najave stanarima, radnici Vodovoda i kanalizacije, počeli kopati uzduž fasada zgrada u Draškovićevoj ulici na Gazi, piše Medić.
-
Iz Građanske inicijative su najavili dolazak s vrlo značajnim pitanjima te u pratnji pravnog tima iz Zagreba.
-
Obnovljeni most sad se lijepo uklapa u novu koransku šetnicu, no još bitnije je to da je sigurniji za promet pješaka, biciklista i motornih vozila.
-
Materijalna šteta je veća od 350 eura.
Reci što misliš!