Otpad će se na kućnom pragu odvajati i na širem ozaljskom području - podjela i čipiranje spremnika kreće početkom sljedećeg tjedna
Na području grada Ozlja, te općina Kamanje, Ribnik i Žakanje počelo je uspostavljanje sustava odvajanja otpada na kućnom pragu. Obveza je to komunalne tvrtke Azelija eko d.o.o. Ozalj i jedinica lokalne samouprave radi ostvarivanja ciljeva nacionalne i europske strategije gospodarenja otpada i provođenja Zakona o održivom gospodarenju otpadom.
- Prva obveza je osiguravanje spremnika za komunalni miješani otpad svakom kućanstvu, jer do sada samo 30% naših korisnika ih posjeduje. Podjela i čipiranje svih spremnika kreće od ponedjeljka 29. srpnja. Početkom rujna započet će odvoz otpada s novim sistemom očitavanja spremnika, te će se na taj način evidentirati broj odvoza i nadgledati da li se korisnici pridržavaju obveze razvrstavanja otpada, pojasnio je za KAportal direktor Azelije Miroslav Cigić.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
U tijeku 2024. godine očekuje se završetak izgradnje preostale dvije pretovarne stanice, Pretovarne stanice Slunj i Pretovarne stanice Karlovac.
-
Sportska priredba “WRC Croatia Rally 2024” održava se na dijelu lokalnih, županijskih i državnih prometnica i parkirališta
-
To je potvrda svega što radi Vlada RH i mi na razini gradske uprave za naše građane. Vlada će u trećem mandatu brinuti o svima bez obzira koga su podržali, jer HDZ brine o svim građanima Hrvatske, rekao je Mandić
Da bi se stvorili i osigurali uvjeti za odvojeno sakupljanje otpada, Azelija eko d.o.o. na području svog djelovanja, u funkciji već ima fiksna reciklažna dvorišta u Žakanju i Ozlju, kao i mobilno u Ribniku. Namijenjena su za odvojeno prikupljanje i skladištenje manjih količina posebnih vrsta otpada proizvedenih u kućanstvu. U novom kružnom sistemu gospodarenja otpadom temelj je upravo infrastrukturna dostupnost sustava razvrstavanja otpada samim građanima, bilo na kućnom pragu ili u neposrednoj blizini u reciklažnim dvorištima.
Od ožujka mjeseca korisnicima usluge Azelija eko d.o.o. stigli su i novi obračuni usluge odvoza otpada. Sukladno Uredbi o komunalnom otpadu obračun usluge vrši se prema volumenu spremnika, a ne kao do sad prema broju osoba kućanstva. Cijenu usluge odvoza čini fiksni i varijabilni dio. Minimalna cijena, odnosno fiksni dio cijene usluge odvoza iznosi 0,36 kuna po litri spremnika, dok varijabilna cijena usluge ovisi o zapremnini spremnika i broju odvoza, te je samim time promjenjiva, odnosno korisnik sam razvrstavanjem otpada utječe na konačni iznos cijene. Ona se iznosi 0,03 kune po litri spremnika, te se množi s brojem pražnjenja.
- Važno je napomenuti da se obračunava odvoz samo miješanog komunalnog otpada, ne i pojedinih vrsta otpada koje je moguće besplatno predati u reciklažna dvorišta. Pa bi korisnicima stvarno trebalo biti u interesu da razvrstavaju otpad, u protivnom plaćaju nešto što ne bi trebali, napominje direktor Cigić, te dodaje da je zadaća svih nas da povećamo svijest o nužnosti zbrinjavanja različitih vrsta otpada čime se doprinosi očuvanju okoliša i povećanju kvalitete života u lokalnoj sredini.
KAportal.hr
Izdvojeno
-
Zašto Županija nije napravila to što i Grad Karlovac, osigurala sredstva i uslugu na korist naših građana, pitao je Golubić.
-
Iz policije javljaju i o vozaču (43) uhvaćenom u Slunju koji je također vozio pod utjecajem alkohola, ali i bez vozačke dozvole koja mu je ranije bila oduzeta.
-
Na kopnu uglavnom bez vjetra, samo na istoku većinom slab sjeverozapadni.
-
Također, Grad traži uvid u glavni projekt ili njegove izmjene, nakon čega će investitoru dati suglasnost. Ukoliko Grad bude izigran investitor plaća penale od 50.000 eura.
Reci što misliš!