NOVA PRAVILA NA AUTOCESTI? Na dijelovima A-1 stoji ograničenje od 100 km/h - novih znakova ima i na karlovačkom području
Zbog ovih ograničenja i naredbe o sanaciji zaustavnih trakova je Autocesta Rijeka – Zagreb krenula u pravnu bitku Vožnja autocestom uglavnom je popraćena ograničenjem od 130 km/h pa vozači znaju koliko mogu stiskati papučicu gasa. No, na dionicama autoceste A1 smije se voziti samo 100 km/h i to zbog nagiba zaustavnih trakova. Međutim, vozači možda i ne vide nova ograničenja.
Ograničenje se odnosi na ukupno više od 100 kilometara autoceste. Riječ je o odluci prometnog inspektorata da se 100 km/h smije voziti na 76 kilometara autoceste A1 Bregana – Okučani, na 27 kilometara autoceste A1 Karlovac – Bosiljevo i na 23 kilometra autoceste A1 Bosiljevo – čvor Sveti Rok, piše portal Vijesti.hr. Zaustavni traci su najveći problem prometnim inspektorima. Kažu da zaustavni traci naginju ka zelenim površinama, a trebali bi prema kolniku. To može dovesti do opasnosti i otklizavanja automobila. Sigurnost vozača jest ono čime pravdaju ograničenja.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
- Večeras je novo izvlačenje Lota 7 za Jackpot u iznosu od 1.000.000,00 eura.
-
Jedan od središnjih događaja bila je promocija novog Karakaševog romana "Potop".
Ograničenje bi imalo smisla u ekstremnim uvjetima
Josip Bilaver, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture kaže za Vijesti.hr da je njima u Ministarstvu, uz kamere, i ovo ograničavanje brzina zapravo doprinos sigurnosti prometa na autocestama. Međutim, prometni stručnjaci smatraju da nema opasnosti na dionicama kao što su Karlovac – Bosiljevo.
Izdvojeno
-
Eskadrilu od 12 rabljenih, 10 jednosjeda i 2 dvosjeda Hrvatska će platiti 999 milijuna eura, odnosno 1,18 milijardi eura s PDV-om.
-
Pita se je li i oni "moraju čekati da se tragedija dogodi, a kako bi se tek onda netko sjetio rješavati taj problem".
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
Od izvještavanja s tržnice dogurao je do urednika i voditelja Zagrebačke panorame (1986.), mozaične emisije Dobar dan (1988.), informativno-političkog magazina Spektar (1990.), informativne emisije Slikom na sliku (1992.), urednika i voditelja TV Dnevnika (1994.)
Reci što misliš!