ŽUPANIJA / DUGA RESA

Zapošljavanje u Čistoći top tema dugoreškog Gradskog vijeća: Radnik nam je otišao u Irsku, nova djelatnica radi skoro za minimalac

Zapošljavanje u Čistoći top tema dugoreškog Gradskog vijeća: Radnik
nam je otišao u Irsku, nova djelatnica radi skoro za minimalac

U vrijeme kad se na jedan natječaj za zapošljavanje u državnim tvrtkama ili lokalnim upravama javi i po stotinu osoba, ne treba čuditi što se u Dugoj Resi već nekoliko mjeseci vode polemike oko zapošljavanja jedne osobe u gradskoj tvrtki.

Podsjetimo, još u srpnju na Gradskom vijeću postavljeno je pitanje o zapošljavanju u Komunalnom, na koje je tadašnji direktor Nikola Car odgovorio kako nitko nije zaposlen u Komunalnom. Iako je bio nazočan sjednici, direktor Čistoće Marijan Kovačić, kako pitanje njemu nije bilo upućeno, odgovor nije ni ponudio. Iako je od tada prošlo nekoliko mjeseci, na nedavnoj sjednici Vijeća predsjednik Zlatko Grčić, ponovno je aktualizirao ovu temu.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Nije bilo zapošljavanja u Komunalnom već je jedna osoba zaprimljena u tvrtki Čistoća. Gradom i kroz medije spominjalo se kako iza toga stoji HDZ. Kao predsjednik dugoreške organizacije moram javno reći kako ne stojim iza toga. No, istovremeno me zanima, da li je trebao biti raspisan natječaj za zapošljavanje, na osnovu čega je osoba zaprimljena te tko je donio odluku oko toga? – bio je decidiran Grčić.

Ovog puta odgovor nije bilo moguće izbjeći, a direktor Čistoće Marijan Kovačić potvrdio je kako predsjednik Vijeća, Zlatko Grčić nije ni na koji način bio uključen u zapošljavanje u tvrtki.

- Predsjednik Gradskog vijeća nije to ni znao, ali ništa ne radim da se ne konzultiram sa svojim šefom, a to je Skupština. Prema zakonu o trgovačkim društvima, ja to mogu napravit. Naime, djelatnik Danijel Trupković otišao je u Irsku i bio sam dužan zaposliti drugu osobu. Konzultirali smo pravnu službu, djelatnica je zaposlena po zakonu. Ta osoba ima daleko manju plaću od Trupkovića, tek 200-300 kuna više od minimalca, a bilo je nužno da to napravimo. Mi nemamo ni pravnika ni ekologa, a posla ima puno. Uvodimo red u spiskove korisnika koji nisu bili u sistemu odvoza komunalnog otpada. Na tom radimo već gotovo dvije godine, jer je to velik posao i sad smo pri kraju, ostale su nam samo još pravne osobe. Također, kad smo preuzeli groblje, bio je 751 grob koji nije bio definiran. Do sada smo obavijestili oko 600 ljudi i pravno regulirali njihove statuse. Skupština je potvrdila da je zapošljavanje u redu i mi smo to napravili – kazao je Kovačić.

Kovačićeve riječi potvrdio je i Tomislav Boljar, zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika i koji je Skupština društva, kazavši kako su gradske tvrtke dužne Gradu donositi prihod i raditi po zakonu, a u odabir kadrova Grad se ne miješa. Pritom je pohvalio rad Čistoće na uvođenju reda i povećanju broj korisnika, jer donedavno na području Grada oko 500 ljudi nije plaćalo odvoz smeća.

KAportal.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!