Zaboravite papirnate uputnice: Od danas pametnim telefonom zatražite recept, doznake ili se naručite za vađenje krvi
Osiguranici koji se žele naručiti na pregled kod svog obiteljskog liječnika, ginekologa ili stomatologa, ako žele zatražiti obnovu dugoročne terapije ili doznake, od ovog tjedna to mogu učiniti i putem aplikacije na svom pametnom telefonu.
Kako je HZZO najavio krajem ljeta, aktivirali su aplikaciju koja komunikaciju pacijenta s liječnikom omogućuje putem mobilnog telefona (tableta, računala).
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Plakete dodijeljene Ivanu Kolencu – Loptici, Nikici Spudiću, Ženskoj udruzi Katarine Josipdol, KUD "Rečica" i Udruzi vinogradara, vinara i voćara Ozalj, a Nagrada za životno djelo generalu Petru Stipetiću posthumno
-
Tijekom subote brojne će škole prezentirati svoje programe, a tu su i mnogobrojni obrtnici, OPG-ovi...
-
Protiv osumnjičenog Općinskom državnom odvjetništvu u Karlovcu proslijeđeno je posebno izvješće kao nadopuna kaznene prijave.
Riječ je o mobilnom portalu kao nadogradnji eHZZO portala za pacijente. Kako ističu u HZZO-u, mobilni portal siguran je komunikacijski kanal, a pritom se ta komunikacija automatski evidentira u kartonu pacijenta. Liječnik će odlučiti kada treba pozvati pacijenta u ordinaciju.
Pristup mobilnom portalu pacijentima će omogućiti njihov izabrani doktor kod kojeg će potpisati izjavu i po davanju suglasnosti dobiti lozinku za ulaz u mobilni portal. Do Nove godine to će biti moguće svim osiguranicima. Po ulasku u mobilnu aplikaciju i slanju, primjerice, zahtjeva za terapijom, liječnik odgovara s “da” ili “ne”, što znači potvrdu da je recept napisan i poslan ili pak dobivate poruku da dođete u ordinaciju.
Dakle, nije riječ o ispisivanju recepta prema pacijentovoj zamisli. Mobilni portal za pacijente već je prošao testnu fazu pilot-projekta u trajanju od više mjeseci, a ankete provedene među doktorima i pacijentima pokazale su da je 98 posto korisnika bilo zadovoljno ponuđenim novim mogućnostima.
Međutim, u dva mjeseca na portal za pacijente prijavilo se tek 2500 osiguranika, dnevno se tim portalom koristi tek 60 do 80 osiguranika što je, s obzirom na ukupni broj, jako malo, no to se pravda vrlo malom uključenošću u sustav eGrađani – u njega je ušlo tek 10 posto građana u Hrvatskoj! Ovaj način komunikacije znači smanjenje gužvi u čekaonicama primarne zdravstvene zaštite.
Do druge polovine 2017. nadogradit će se i jedinstveni kalendar naručivanja pa neće biti moguće za istu pretragu naručiti se u više bolnica.
Izdvojeno
-
Po prvim informacijama iznenada mu je pozlilo i nažalost unatoč brzoj intervenciji Hitne službe nisu mu uspjeli pomoći.
-
Karlovačka gradska tvrtke nije sporila da se događaj zbio i da je odgovorna, ali je osporavala iznos odštete
-
Karlovačko je svih ovih godina bilo i neizostavni dio mnogih zabavnih događanja na nacionalnoj razini, ali i lokalnih, poput legendarnih Dana piva.
-
Policijski službenici će u noći s 27. na 28. travnja provoditi pojačani nadzor u prometu, kažu u policiji.
Reci što misliš!