KAportal Vlada podupire izgradnju obilaznice, no Turanjčani ne vjeruju dok ne dobiju datum početka radova - do tada nastavljaju prosvjede | Karlovački informativni web portal

Vlada podupire izgradnju obilaznice, no Turanjčani ne vjeruju dok ne dobiju datum početka radova – do tada nastavljaju prosvjede

– Drago nam je da nisu bile uzaludne naše šetnje i naši prosvjedi i da je to došlo na sjednicu Vlade, koja je donijela zaključak kojim podupire zgradnju brze ceste Mostanje – Vukmanički Cerovac. Ali, i ponukani time što su se i prije donosile odluke i govorilo “počet će te i te godine”, dok ne dobijemkonkretne datume početka javne nabave i početka gradnje obilaznice, mi nećemo stati sa prosvjedima. Čekamo početak 3. mjeseca i naš novi sastanak u nadi da ćemo dobiti konkretne datume početke gradnje. Želimo da se do 1. srpnja 2019. riješe bar imovinsko-pravni odnosi i počne javna nabava za odabir izvođača, a onda će valjda to riješiti do kraja godine i početi gradnju. Nadamo se da će to biti čim prije i da će most biti nazvan po našem Marku. I dalje tražimo konkretan datum početka gradnje obilaznice, napisano, potvrđeno pečatom i potpisom, mi tada prestajemo s prosvjedima, kazala nam je Nataša Lemić iz Vijeća roditelja OŠ Turanj, predstavnica organizatora prosvjeda na Turnju koji traže početak izgradnje obilaznice tog naselja. Traže to, podsjetimo, prosvjednim šetnjama od pješačkog prijelaza kod škole, do onog gdje je prije nepuna dva mjeseca poginuo njihov sugrađanin, desetogodišnji Marko.

Potporu izgradnji brze ceste Mostanje – Vukmanički Cerovac, a time i tražene obilaznice, Vlada je jučer dala jednoglasnim usvajanjem zaključka o podupiranju realizacije tog projekta.

– Svima je poznato koliko je bitan taj projekt ovdje. Stanje postojeće ceste na toj dionici ne zadovoljava prometne potrebe, posebno u vrijeme pojačanog ljetnog prometa, niti kapacitetom niti stanjem kolnika i objekata. Izgradnja brze ceste s novim mostom preko rijeke Korane, izmještanjem ceste izvan naselja Turanj i putnih prilaza na mjestu križanja s postojećim cestama, riješili bi prometne i sigurnosne probleme na dijelu državne ceste 1 između Mostanja i Vukmaničkog Cerovca. Ovim zaključkom Vlada Republike Hrvatske podupire realizaciju ovog važnog infrastrukturnog projekta izgradnje brze ceste te zadužuje ministarstva mora, prometa,infrastrukture i zaštite okoliša i energetike da u suradnji s HC-om, HEP-om i Hrvatskim vodama osiguraju provedbu ovog projekta, kazao je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

  • Dodao je da je ukupna duljina zahvata 6,2 kilometra čijom će se izgradnjom u potpunosti riješiti prometno zagušenje i povećati sigurnost prometovanja.

    – Trenutno se izrađuje izmjena i dopuna glavnih projekata, početak izgradnje predviđen je za 2020. godinu, vrijednost radova iznosi 80 milijuna kuna bez PDV-a. Rješavaju se i preostali imovinsko- pravni odnosi i dovršava izrada projektne dokumentacije. Bitan uvjet je da uskladimo Hrvatske ceste, Hrvatske vode i Hrvatsku elektroprivredu kako bi svi zajedno, koordinirano riješili i pripremili projekt za izvedbu, rekao je Butković.

    KAportal.hr

  • 10 komentara

    1. Pa to su vasi, dokazati ce se vrlo brzo na evropskim izborima, a djeca su manje vrijedna u cerovcu i tusilovicu od ovih, a da ne govorim o krnjaku to su neciji drugi i ne treba obilaznice.

    2. Dečeci ajmo popit po dvije zelene očigledno je da je jedna premalo.
      Nekoliko građanskih neposluha i dobili bi rokove odmah.

    3. https://slobodnadalmacija.hr/novosti/hrvatska/clanak/id/63027/vukelicev-most-od-50-milijuna-kuna-ne-vodi-nikamo
      6,2 km?
      Samo toliko?
      To znači da trasa izlazi točno kod navedene birtije. Riješeno tek nešto manje od pola posla.
      Ja mislio da je ta priča koja je prije par godina kružila laž.
      Inače, kod Veljuna se gradi most preko Korane.
      Sve se to moglo spojiti jednim pravim projektom.

    4. štovani komentatore ctatalović kako ne vodi nigdje, most. https://www.slobodnadalmacija.hr/novosti/hrvatska/clanak/id/66033/branku-vukelicu-i-njegovu-susjedu-hv-uredio-put
      Bivša trasa trebala je ići ispod RCGO prema skretanju za Vojnić – Slunj, pa su je zaškovrnuli pored birtije na poplavno područje rijeke Korane. Sad ide taman do puta za RCGO sa doljnje strane. Tu je prvi put u svijetu zamišljeno kružno gospodarenje otpadom. Zero wejs – Kamioni se penju preko Brezove Glave na vrh brda istankaju otpad u japagetinu i spuštaju se cestom prema V Cerovcu. Kamioni puni smeća imaju kružno kretanje, gdje su ušli tu i izlaze.
      Vjerujem u dobre namjere Ministra Butkovića ali on je mlad pa ne pamti povode gradnje mosta.
      Turančani trebaju istrajati u svojoj namjeri. 80 000 000 kuna je sitnica u BDP. Pozovu Peracica i on to sve izvlasti u roku odmah. Kao i za pristupni put do RCGO.

      • Znam ja za to.
        ima par odvojaka.
        Normalno je da postoje odvojci.
        Odvojci su sastavni dijelovi glavne ceste.
        Prvi je predviđen tu za birtiju Kristina, drugi je taj koji spominješ, istina, pogledao sam ima par manjih parcela koje je ovaj kupio, i istina je da je kojih par stotina metara taj napravio na trošak HŠ-a put do svoje kuće.
        Problem je da će se od kojih 14-15 km glavne ceste napraviti samo trećina.

    5. Zel si malo olovkicu pa sam si malo računal. Si u pravu i treba im sam trećina – do Kristinke. Tam gore za početak u 30 godina trebalo zbrinut 40 Ilovačkih deponija smeća. Bil bi stvarno prevelik promet prek Turnja. OK da dobar dio smećarskog prijevoza ide i prek onog novog mosta na Kupi kod Blatnice svejedno bi bilo puno, previše prometa. Gradiće se obilaznica, sigurno.

    Odgovori