AKTUALNO

U 2019. godini Karlovac ostvario 15% turističkih dolazaka i čak 24% noćenja više nego u godini prije, stigla i lijepa priznanja

U 2019. godini Karlovac ostvario 15% turističkih dolazaka i čak 24%
noćenja više nego u godini prije, stigla i lijepa priznanja

U 2019. godini karlovački turizam nastavio je s kontinuiranim porastom dolazaka i noćenja, kakav se bilježi već nekoliko godina. U protekloj godini tako je bilo 15% turističkih dolazaka i čak 24% noćenja više nego 2018. godine - u brojkama to znači da je Karlovac posjetilo 50.168 turista, koji su ostvarili ukupno 82.839 noćenja. Gledano po državama, najviše noćenja ostvarili su gosti iz Republike Koreje, zatim Nijemci, Poljaci, Česi i Talijani.

Veseli i znatno povećanje broja domaćih turista - bilo ih je 28% više nego godinu prije, odnosno 8.783, pri čemu treba naglasiti kako je riječ samo o turistima koji su ostvarili i noćenja, dakle ne računajući jednodnevne izlete i posjete manifestacijama kojih je ove godine također bilo više nego ranije.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Za Karlovac i karlovački turizam 2019. godina donijela je i brojna priznanja. Karlovac kao destinacija bio je u finalu za izbor najuspješnije turističke destinacije kontinentalnog turizma Republike Hrvatske, među tri najbolje destinacije. Manifestacije Zvjezdano ljeto i Dani piva Karlovac u novom ruhu pozicionirali su Karlovac na kartu velikih i značajnih nacionalnih manifestacija. Tijekom cijele godine i brojna su druga događanja utjecala na povećanje turističkog prometa, te brendiranje grada kao mjesta susreta i atraktivnu turističku destinaciju. Vidljivost Karlovca kao turistički atraktivne destinacije povećana je znatno i primjenom novog marketinškog pristupa s posebnim naglaskom na provedbu Strategije digitalnog marketinga grada Karlovca. Aktivnosti s ciljem realizacije zacrtanih planova ovom strategijom nastavit će se i u ovoj godini.

Turistička zajednica grada Karlovca u 2019. godini započela je provedbu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac) koji je Strategijom razvoja turizma grada Karlovca 2012.-2020. odabran kao najbolji mogući model razvoja turizma u Karlovcu. Aktivnosti u sklopu ovog projekta nastavljaju se i u ovoj godini. Zajedničkim snagama TZ grada Karlovca i dionici u turizmu grada radit će na produženju boravka turista, razvoju novih proizvoda, povezivanju dionika u destinaciji, pojačanom marketingu, te poticanju izvrsnosti.

- Izvrsne rezultate koje bilježimo u 2019. godini Turistička zajednica grada Karlovca doživljava kao obvezu da još više podiže kvalitetu ponude u destinaciji. Zahvaljujem na podršci Gradu Karlovcu i svim dionicima u destinaciji koji čine turizam Karlovca i koji su svojim radom doprinijeli tome da se možemo pohvaliti ovakvim rezultatima. Izazova ni u 2020. godini neće nedostajati, ali mi smo na to spremni i već u prvim danima nove godine krećemo vrlo aktivno u realizaciju zacrtanih aktivnosti. Uvjerena sam da rezultati neće izostati, ističe Marina Burić, direktorica TZ grada Karlovca.

KAportal.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!