VIJESTI.hr

Traže zemljišta i radnike: U Hrvatsku stiže novi, veliki i jeftini trgovački lanac

Traže zemljišta i radnike: U Hrvatsku stiže novi, veliki i jeftini
trgovački lanac
foto ilustracija - RTL

S obzirom na oglase na društvenim mrežama u kojima u Zagrebu i Rijeci traže radnike te građevinska zemljišta i komercijalne nekretnine s parkingom u gradovima s više od 10.000 stanovnika, pitanje je dana kad će hrvatsko tržište postati bogatije za još jedan veliki međunarodni trgovački lanac – Eurospin.

Riječ je klasičnom talijanskom diskonteru s više od 1000 prodavaonica u Italiji i 80-ak u Sloveniji, s oko 7000 radnika, rekordnih 4,7 milijardi eura prihoda i 184 milijuna eura dobiti u 2017. To je daleko od vodećih 10 igrača u Europi, među kojima prednjači Schwarz grupa s Lidlom i Kauflandom u portfelju, piše Večernji list.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

No, na kompetitivnom hrvatskom tržištu, na kojemu je 10 najvećih lani ostvarilo 38,7% ukupnih prihoda u maloprodaji i drži više od 80% tržišnog udjela, Eurospinov koncept „harddiskontera“ poput PennyMarketa, Aldija ili Hoffera, nekima će sigurno pomrsiti računicu. Specijaliziran za diskontnu prodaju prehrambenih proizvoda i svakodnevnu kupnju, Eurospin se od ostalih takmaca u Europi razlikuje po tome da prodaje isključivo svoje robne marke. U njegovim trgovinama nema klasičnih brendova koji se nalaze u ostalim trgovačkim lancima, već samo oni koje je njegov tim plasirao putem mreže odabranih partnera. Kompanija je prilagodila format diskont trgovine proizvodima u skladu s okusima i tradicijom pojedinačnih tržišta, kako to danas dijelom radi i Lidl, a ta se formula, kako sami tvrde, brzo pokazala pobjedničkom, prvo u Italiji, a potom i u susjednoj Sloveniji.

Izvjesno je da bi na našem tržištu mogao osvanuti i PennyMarket REWE International grupe koja je Billu na našem tržištu prodala Sparu, no u nas je još uvijek prisutna s drogerijskim lancem Bipa, piše Večernji list.

Vijesti.rtl.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!