VIJESTI.hr

Sve je spremno za novo izdanje konferencije Digital Shapers

Sve je spremno za novo izdanje konferencije Digital Shapers

, a nakon konferencije sva predavanja i svi paneli s brojnim zanimljivim sugovornicima bit će dostupni u RTLplay digitalnoj videoteci.

U bogatom programu će, među ostalima, nastupiti Alex Katz, jedan od osnivača marketinške agencije Officer & Gentleman najpoznatije po tome što godinama radi na promotivnim kampanjama za Pornhub, zatim guru digitalne transformacije, poduzetnik i savjetnik Vidar Andresen, domaćoj publici od prošle godine već poznati digitalni strateg Evangelos Papathanassiou, Tonči Huljić koji će govoriti o digitalizaciji glazbene industrije i drugi. Posjetitelji će čuti sve o Pornhubu, o trendovima u digitalnom izdavaštvu, podcastima, transformaciji televizije… A istovremeno će u drugoj dvorani ugledni menadžeri, političari, ministri i drugi stručnjaci govoriti o utjecaju digitalizacije na njihov sektor. John Brady, član Uprave BAT-a sudjeluje tako na panelu We need to change, a pridružit će mu se Joško Mrndže iz Googlea i Sonja Popović iz SAP-a. Voditelji odjela ljudskih resursa vodećih hrvatskih kompanija govorit će o prilikama, izazovima i utjecajima na sustav i princip zapošljavanja u digitalno doba u panelu Finding digital talents, hrvatski političari o digitalizaciji političkog sektora i direktnoj komunikaciji s biračima, ministrica Blaženka Divjak o digitalizaciji obrazovanja…

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Osoba ili kompanija koja je svojim radom najviše doprinijela digitalnom napretku Hrvatske bit će proglašena Digital Shaperom godine. Prošle godine je to bio Infobip iz Vodnjana, a o ovogodišnjem dobitniku odlučuje žiri u istom sastavu: Davor Tomašković, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma i predsjednik žirija, Henning Tewes, predsjednik Uprave RTL -a, predsjednik Uprave Valamar Riviere Željko Kukurin, ravnateljica Ekonomskog instituta u Zagrebu Maruška Vizek, Mladen Fruk, partner u McKinsey & Company i Nikola Vrdoljak, partner u agenciji 404.

Ulaznice za konferenciju su u prodaji putem sustava Entrio, a njihova cijena je 750 kuna. Sve informacije o programu i sudionicima konferencije dostupne su na službenoj web stranici Digital Shapers i na službenoj Facebook stranici.

KAportal.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!