KAportal Što kažu turisti o karlovačkoj gastro ponudi? Kostanjac i dalje broj 1, ali uz upozorenje, Tiffany, M-90 i Kastel pri vrhu, Lana Korana debelo na dnu | Karlovački informativni web portal

Što kažu turisti o karlovačkoj gastro ponudi? Kostanjac i dalje broj 1, ali uz upozorenje, Tiffany, M-90 i Kastel pri vrhu, Lana Korana debelo na dnu

Još jedna turistička sezona je na zalasku. Karlovac je i ove godine imao bitan porast u broju noćenja i dolazaka stranih turista pa smo opet “zavirili” na stranice Trip Advisora kako bismo vidjeli što gosti misle o karlovačkim restoranima. Napominjemo kako smo i na vrhu i na dnu uzimali u obzir samo restorane koji su dobili barem 10 recenzija/ocjena.

Broj 1 po ocjeni turista u Karlovcu je i dalje konoba Kostanjac. S ukupnom prosječnom ocjenom od čak 4.78 od ukupno 97 recenzija, zaista se može reći kako je Kostanjac gotovo univerzalno voljen. Ljudi su posebno oduševljeni hranom, najviše ističu lignje koje su nekima “najbolje koje su ikada probali”, no zadovoljni su i svim ostalim segmentima u poslovanju jednog ugostiteljskog objekta.

Ipak, Kostanjac je dobio i jedno upozorenje. Jedini objekt s tako velikim brojem recenzija koji nema niti jednu ocjenu “poor” ili “terrible”, odnosno jedinicu ili dvojku, ima i tek tri trojke. No, upozoravajuće je da su sve tri stigle u posljednje vrijeme, a dvije su ujedno i posljednje ocjene ovom objektu. Recenzenti iz Cipra, Slovačke i Hrvatske prvenstveno izražavaju nezadovoljstvo poslugom, prvenstveno zbog dugog čekanja na hranu. Riječ je o usamljenim kritikama u ukupnom zbiru, no kako su “friške” nadamo se kako je riječ samo o privremenim problemima koji će biti riješeni.

Najviše puta ocijenjena je pizzerija Tiffany, čak 106 puta. S prosjekom 4,35 nalazi se na drugom mjestu ljestvice. Iako Tiffany nudi i druga jela, gotovo svi turisti potražili su ga zbog pizze, koju i dalje hvale na sva usta. Najveći prigovor Tiffanyju je predugo čekanje na hranu, što nekima ipak nije utjecalo na ocjenu, no kod nekih gostiju bilo je to dovoljno da im daju i dvojku ili, pak, čistu jedinicu. No, ogroman interes za njihovu ponudu očekivano dovodi i do nešto duljeg vremena čekanja.

Restoran M-90 na trećem je mjestu po algoritmu Trip Advisora zbog znatno manjeg broja recenzija. No, iste su besprijekorne. Brojka od 19 ocjena relativno je mala, ali svih 19 su – čiste petice! Iako je M-90 malo izvan uobičajenih turističkih puteva, nema sumnje kako će ove sjajne kritike dovoditi sve više gostiju, budući se, pogotovo stranci, često orijentiraju upravo prema Trip Advisoru.

Slično vrijedi i za bistro Kastel na Starom gradu Dubovcu, koji ima još manje ocjena, budući je i tek nedavno otvoren, ali dosadašnjih 11 kritika je izuzetno pozitivno, kako za hranu, tako i za osoblje, koje turisti također izuzetno hvale.

Na petom mjestu nalazi se Lovački rog. Brojnim gurmanima dobro poznato mjesto već dugi niz godina, dobilo je odlične ocjene i od turista. Zapravo, Lovački rog mogao bi biti i još bolje plasiran, ali je imao peh da ima i neke vrlo zahtjevne goste koji su mu dali skromne trojke, iako u njihovim recenzijama zapravo nema ništa negativno.

Vrlo dobro su ocjenjeni i Slatki centar, Kristal, Mandić, Palma, Vami…

Na debelom dnu, pak, praktički usamljen, nalazi se restoran Lana Korana. Od ravno 10 opisnih ocjena, polovica, dakle pet su čiste jedinice. Uz to su stigle i još dvije dvojke, jedna četvorka te dvije petice. Ukupno vrlo mršav prosjek 2,3.

Praktički jedino što gosti hvale je okoliš, odnosno prekrasan pogled na rijeku Koranu. Nezadovoljni su, pak, brzinom i (ne)ljubaznošću posluge, kvalitetom hrane, neki ističu da nisu dočekali čak niti da naruče, već su se jednostavno ustali jer ih na polupraznoj terasi nitko nije 30 minuta došao upitati što žele naručiti. U svakom slučaju, nadamo se da će i u Lani Korani osluškivati mišljenje gostiju kako su to, primjerice, u proteklih godinu dana napravili u pizzeriji Mona Lisa, na koju je prošle godine bilo dosta prigovora od strane gostiju, ali ove godine sve su recenzije pozitivne i pohvalne što ih je poprilično podignulo na ljestvici, a taj će se trend zasigurno i nastaviti.

KAportal.hr

  • 4 komentara

    1. Lanu Koranu obilazim u širokom luku. Lokacija i cijeli ambijent terase na Korani te naprosto vuče tamo, ali kada se sjetim da konobari doslovno ignoriraju goste, krajnje neljubazno odgovaraju na primjedbe kada moraš sam dolaziti ne bi li platio na šanku svoj “papreni” račun…zaključak je ne hvala. Radije odem kod Srakovčića za 4 kuna skuplju kavu gdje pročitam novine i uslužen sam kao čovjek nego da mi netko rasteže živce.

    2. Kod Hanžela se odmah vidi da poslodavac maltretira zaposlenike.

    3. Tamo sada idu većinom oni koje je gazda nečim zadužio ili hoće, moraju biti viđeni tamo. Radnici, naročito ugostiteljski moraju taj posao volit, nesmiju biti opterećeni zavišću i strogim normativima. Vidi se da su kuhari pod opterećenjem. I ono najvažnije, trebaju biti dobro plaćeni.

    Odgovori