KAportal Radovi na mostu u Tomašnici kasne, no Turković tvrdi: Za Badnjak će biti izgrađen i otvoren za promet | Karlovački informativni web portal

Radovi na mostu u Tomašnici kasne, no Turković tvrdi: Za Badnjak će biti izgrađen i otvoren za promet

– Zbog visoke vode i lošeg vremena puna četiri tjedna radovi malo kasne, ali voditelj gradilišta garantira da će po hodogramu koji smo zacrtali most 24. prosinca biti predan stanovništvu na upotrebu, kazao je direktor ŽUC-a Stjepan Turković za današnjeg obilaska gradilišta mosta na Dobri između Tomašnice i Zadobarja.

Drveni most – betonski piloti

Pojasnio je da je sve spremno za pilotiranje četiri temelja, te da će u iduća dva tjedna početi postavljanje drvene konstrukcije mosta.

– Most će biti drveni, zadržat će vizure onoga koji je ovdje bio, jedino će imati armirano betonske pilote koji će biti daleko trajniji i neće ih trebati mijenjati svakih 10 ili 20 godina, najavio je Turković.

Rekonstrukcija mosta vrijedna je 1,2 milijuna kuna, a u jednakim omjerima novac je osigurala Karlovačka županija i gradovi Karlovac i Ozalj. Upravo takvo ravnomjerno financiranje je model po kojem bi Županija i ubuduće htjela raditi slične projekte. To je i jedan od razloga zašto će već iduće godine zaživjeti Razvojni fond.

Dobra injekcija

–  Županija će uštedom koju je napravila u svom radu, novim proračunskim prihodima koji će doći s državne razine i prodajom dionica u tvrtkama gdje smo vlasnici formirati višemilijunski financijski fond. To će biti jedna dobra injekcija našim općinama i gradovima da sufinanciramo njihove projekte; oni će se javljati i na državnu razinu za mogućnost financiranja državnim i europskim novcem i za onaj dio koji neće moći osigurati u svom proračunu moći će se obratiti Županiji. Ona će izaći u susret u financiranju onih projekata koji su kapitalni i vitalni za revitalizaciju, povratak ljudi u naše krajeve, za gospodarstvo i ostanak mladih ljudi, naglasila je dožupanica Martina Furdek Hajdin.

KAportal.hr 

  • 4 komentara

    1. Pitam građevinsku inspekciju kako se gradi most bez građevinske dozvole. Jer most koji “rekonstruiraju” sada ima pilote za koje treba i geomehanika i dozvola i nadzor i još puno lipih stvari. Ovo nije rekonstrukcija i bez ovih stvari most će biti potpuno ilegalan. Osim toga na RM čitam da se dijelovi pjeskare pa mi nije jasno kako pjeskare drvenu konstrukciju. Ako je imao nešto čelično (ovi profili na slikama) to je bila teška improvizacija pa bi i te nosače trebalo izračunati i razraditi puno detalja za takav tip konstrukcije. Zato građevinska inspekcija na teren jer kad most bude gotov tamo iza mjeseca maja bit će i kaznenih prijava i zatvaranja mosta. U biti dobit će se još jedan most kao kod crkve u Hrnetiću.
      A znalci na slikama ostavljaju me bez daha kao i mehanizacija izvođača.
      Možda bi naš županijski vijećnik trebao to pitati na županijskoj skupštini, a ne da trola o financijskom fondu.

      • Čini mi se da osim građevinske ima i posla za inspekciju zaštite na radu, radnik u nekim tenisiscima, gdje su radne zaštitne cipele i kaciga pošto je dizalica u blizini?

      • Poštovani gospodine Paky-:
        1.Zahvaljujem na Vašim informacijama glede mosta. Ako bolje povežete Vi i ja jednako mislimo, samo što ste vi neke stvari opisali a ja povezao sa osobama koje su obišle i komentirale trenutno stanje na radilištu gradnju mosta. Uopće ne sumljam da ovakav zahvat nema dozvolu ili nije u tijeku ishođenje („zbog nužnosti zahvata“). Nadam se da su stručnjaci u Žup.cestima vodili računa ne samo o ovim stvarima.
        2.Glede vaše zadnje rečenice ne vidim ni u jednom segmentu mog komentara da je most kao građevina zapostavljen „trolanjem“ (što god to znači) o financijskom fondu već je izjava dožupanice dopunjena točnim podacima sa sjednice (što se može provjeriti u zapisniku od navedene sjednice na stranicama Županije Karlovačke ).
        3. Mislim da bi bilo korektno kada bi umjesto naziva Paky svoje komentare objavljivali pod punim imenom i prezimenom

    Odgovori