KAportal Punker iz "budućnosti" u Crno-bijelom svijetu izreklamirao karlovački bend iz sredine 90-ih | Karlovački informativni web portal

Punker iz “budućnosti” u Crno-bijelom svijetu izreklamirao karlovački bend iz sredine 90-ih

11034226_10152811548387648_3351845782511236373_n
foto caption: Matija Brgan

Najpažljiviji gledatelji HRT-ove serije “Crno-bijeli svijet” mogli su u četvrtoj epizodi ove serije koja se bavim po mnogima “zlatnim” 80-im godinama prošlog stoljeća vidjeti punkera s neobičnim natpisom na majici. Karlovčanima, pogotovo onima koji su poznavatelji lokalne glazbene scene, natpis je bio puno poznatiji, no možda nisu bili sigurni jesu li dobro vidjeli.

Odgovor je – jesu. Jedan od punkera pred tadašnjim kultnim mjestom za probe novovalnih i punk bendova ima majicu s natpisom Flaster of Disaster, što je ime karlovačkog grind benda iz sredine 90-ih godina. Za ovu scenu “punkera iz budućnosti” odgovoran je sam glumac – to je Karlovčanin Karlo Mrkša, koji je tako u seriji o legendarnoj zagrebačkoj novovalnoj i punk sceni na simpatičan način izreklamirao i karlovačku scenu.

Flaster of Disaster već su neko vrijeme u “mirovini”, no sigurni smo da je i članovima benda bilo drago vidjeti ovaj detalj. Više o bendu pročitajte OVDJE

  • Povratak u glazbenu prošlost Karlovca moguć je na web stranici – This is Karlovac not LA.

    KAportal.hr

  • 4 komentara

    1. Zgodan detalj…..Čestitke mladom Mrkši.

      Inače serija mi je sasvim zgodna….zabavna, pitka…kao i sve što radi Goran kulenović.
      Poručio bih tek silnim hejterima po društvenim mrežama ( pogotovo onima koji u godini koju opisuje serija nisu išli ni u srednju školu ), a koji cjepidlače na autentičnosti i neuvjerljivosti da je ovo igrana serija, a ne dokumentarna!

      • 1. Hejteri su imbecili i ovu zemlju treba zapalit jer svi znaju samo srat po svemu iz svojih fotelja. Svagdje ima hejtera, pogotovo su vidljivi nakon izuma interneta, ali to u Hrvatskoj već graniči s bolešću. Čak i ne graniči, mi smo bolesno negativan narod, ali doslovno bolesno.

        2. Uzevši ovo prvo i najvažnije u obzir, problem je donekle u tome da je serija najavljena kao nešto najveće i najbolje ikad stvoreno i da se ljudi bombardiraju već mjesecima, a da u tom smislu ne ispunjava očekivanja. Slažem se s tvojom ocjenom – zabavna i gledljiva. Ali nikakvo remek-djelo. Jednako kao što nije ni smeće.

        3. Što se tiče autentičnosti Kulenović je i to malo izazvao s višekratnim izjavama da su pazili na svaki detaljčić. Istina, 90% prigovora je suludo i retardirano, nema druge riječi (tipa, u pozadini je Iskrin telefon a njih su počeli proizvodit ’82. :rolleyes:, zamisli ti drame :D). Ali nađe se i pokoja zbilja neshvatljiva greška. Epizoda o smrti druga Tita recimo. To je apsolutno i bez konkurencije najveći trenutak u povijesti SFRJ, to je ono što je Amerima ubojstvo Kennedyja ili let na Mjesec. Daleko najpoznatiji događaj/scena uz Titovu smrt je utakmica Hajduk-Crvena Zvezda, plač igrača (i histerija braće Vujović) i 50.000 ljudi koji na Poljudu pjevaju “Druže Tito mi ti se kunemo…”. A u seriji lik govori svojoj ženi da su umjesto na vikendicu trebali U BEOGRAD NA DERBI. E cjepidlačenje ili ne, to je greška za izbatinat ga 😀 Dvije-tri greške su bile takvog tipa za koje mi zbilja nije jasno kako su uopće moguće.

    2. Da, slažem se da je ona slika iz Splita sigurno jedan od najvećih simbola tog dana i trebala je biti nekako upotrebljena premda ponavljam da je to igrana serija, a ne dokumentarna.
      A možda je u Beogradu taj dan bio neki drugi derbi…. u vaterpolu, odbojci, hokeju na ledu….. 🙂

      • Ma nije da je trebala bit upotrijebljena, ali je fejl to sugeriranje da se igralo u Beogradu.
        I znam da je igrana, al opet, sami se hvale “autentičnošću”, tak su mogli reć i da je umro drug Toto jer nije dokumentarac 😀

    Odgovori