ŽUPANIJA / DUGA RESA

Turistička analitika: Duga Resa je u nečemu ravna Dubrovniku, a bolja čak i od Londona

Turistička analitika: Duga Resa je u nečemu ravna Dubrovniku, a
bolja čak i od Londona

.

Navodi kako Hrvati slijede i druge trendove, ovog ljeta hotele su putem mobitela pretraživali 42 posto češće nego lani, a letove 51 posto češće nego godinu ranije. Konverzija naših web stranica i zato je u porastu za 88 posto, a video je turistička zlatna koka - svaki mjesec čak 106 milijuna korisnika YouTube posjećuje isključivo zbog turizma.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Jutarnji je dublje istražio lokalizirane podatke i došao do nama zanimljivih podataka. - Plitvički Ljeskovac, malo mjesto od 9 kuća i 15 stanovnika je najpretraživanija domaća destinacija ovog ljeta, naravno, zbog Plitvičkih jezera. Hrvatima je ova destinacija zanimljivija od Venecije, a Belavići kraj Duge Rese "guglaniji" su od Londona - zaključio je Jutarnji.

- Biznisi koji imaju moderne web stranice, koji ulažu u optimizaciju i online marketing jednostavno iskaču kao top-destinacije. Primjerice, Duga Resa, koja je također iskočila kao jaka lokacija u pojedinim segmentima jednaka je Dubrovniku, iako ima samo 8.000 noćenja u špici sezone, a Dubrovnik čak 700.000 - navodi list, pa nakon razgovora s lokalnim turističkim djelatnikom zaključuju zašto je tome tako: Duga Resa je kontinentalna hit-destinacija - Mrežnica, hvaljeni i nagrađivani autokamp Slapić, aranžmani koji uključuju jahanje, biciklizam, robinzonski turizam i dobra gastro-ponuda.

KAportal.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!