AKTUALNO

Petračić: HDZ-ov mladi lav zapošljava partijske drugarice - za poslove u gradskim tvrtkama ipak nužni javni natječaji

Petračić: HDZ-ov mladi lav zapošljava partijske drugarice - za
poslove u gradskim tvrtkama ipak nužni javni natječaji
Davor Petračić

HDZ-ov mladi lav Matija Perković o planu i programu razvoja HRK-a nije znao odgovoriti prosto proširenu i smislenu rečenicu, no sad već zna da ne treba raspisivati natječaje za zapošljavanje.  Nije propisano, ali ih je potrebno raspisivati kako bi se odabrao najbolji i najsposobniji, a ne najpodobniji stručni kadar jer je osnovna logika "ako trošiš naš novac, onda s njim moraš raspolagati na krajnje transparentan i logičan način i na korist svih nas",  poručio je nezavisni gradski vijećnik Davor Petračića reagirajući na "neprimjeren način i praksu kadroviranja u svim gradskim tvrtkama, a posljednjeg u Radio Karlovcu."

U priopćenju je naveo zašto su, po njegovu mišljenju, ipak potrebni natječaji za zapošljavanje u gradskim tvrtkama. Naime, u tvrtkama, odnosno, d.o.o., iako su u vlasništvu Grada, provođenje takvih natječaja nije zakonska obveza.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Slijedom novih zapošljavanja u gradskoj tvrtki Hrvatski radio Karlovac i Karlovački tjednik (HRK) koje provodi HDZov mladi lav Matija Perković , a koji je u maniri najvećeg dobrotvora zaposlio svoje partijske drugarice, prijatelje i stranačke istomišljenike, potrebno je navesti nekoliko činjenica koje su nažalost grube.

Svi znamo da dolaze lokalni izbori i da su to predizborna prestrojavanja na štetu građana , ali ipak:

1.) HRK je gradska tvrtka kojoj je formalno na čelu odani Matija Perković, a stvarni šef se krije u prostorijama gradskog HDZ-a koji je i jedini član skupštine tog trgovačkog društva – Damir Jelić. (inače pojam „skupština“ znači skup većega broja ljudi; predstavničko tijelo što ga tvore birani ili delegirani zastupnici), a količina i oblik informacija koje proizvode upućuju da su oni zapravo glasilo stranke, a ne glasilo svih građana.

2.) Gospodin Matija Perković zaposlen je kao direktor direktnim imenovanjem  (formalno nadzornog odbora) a zapravo iz centra komiteta HDZa i Damira Jelića osobno koji je opet, stvarno i formalno „gazda“ te tvrtke jer je jedini član skupštine i predstavlja Grad Karlovac koji je osnivač i vlasnik a u svemu bez pravog nadzora Gradskog vijeća.

3.)Direktor Matija Perković prema sadašnjoj zakonskoj regulativi nije niti htio niti morao provesti ionako uobičajeno fingirani natječaj za zapošljavanje na koje se više niti naivni ne javljaju jer se zna da su svi takvi natječaju unaprijed namješteni u centrali i rezervirani za poslušnike.

4.)Na moje pitanje kao Gradskog vijećnika o planu i programu razvoja gradskog medija sa velikom tradicijom, (odrekao sam se neozbiljnog pitanja koliko MHz ima KHz-a) direktor  nije znao odgovoriti niti jednu prosto proširenu i smislenu rečenicu, a vrlo brzo je ovladao znanjem da mu za zapošljavanje nije zakonski nužno raspisivanje natječaja jer je to obavezno samo kod prijema u državnu službu.

5.)Vlasnik te tvrtke je Grad Karlovac a time i svi mi, građani grada Karlovca.

6.) Svi mi građani grada Karlovca plaćamo poslovanje tvrtke HRK

7.) HRK je tvrtka koja je loše vođena dugi niz godina , koja je u vječitim gubicima jer očito ne stvara kvalitetan proizvod (nema dovoljnu slušanost) koji bi našao svoje kupce na tržištu u dijelu oglasnog prostora i vođenja široke i kritične rasprave o bitnim karlovačkim temama , a u cilju opće koristi -  da se javno kritički promišljaju i predlažu kvalitetna rješenja.

8.) Proizvod te tvrtke izgleda kao u predratna vremena, dok je sadržaj rezerviran za HDZ-ov tjedni bilten dostojan starog socijalističkog biltena SKH , umjesto da prati moderne trendove, bude okupljalište kritičke i napredne misli, razvija širu diskusiju, bude aktualan i stalno transformirajući prilagođavajući se današnjem vrlo brzom tempu života i promjena.

9.) Jedan zaposleni znači i povećanje fiksnih troškova barem za 80.000 kn godišnje, a dva 160.000kn

Zbog svega nabrojenog, iako nije propisano, vrlo je potrebno raspisivati natječaje kako bi se odabrao najbolji i najsposobniji, a ne najpodobniji stručni kadar jer je osnovna logika „ako trošiš naš novac, onda s njim moraš raspolagati na krajnje transparentan i logičan način i na korist svih nas“,  a to je upravo – natječaj !

Bit će mi zanimljivo na sljedećem vijeću čuti od tog mladog lava logiku zašto povećava direktne materjalne troškove dok mu je tvrtka kojoj je na čelu u sve većim gubicima i kronični ovisnik o našim novcima i od kuda će nadoknaditi tako drastično povećanje fiksnog troška.

U ovoj situaciji, na njemu bi trebala biti odgovornost da prione radu puno dužem od osam sati dnevno, svojom sposobnošću i inventivnošću stvori novu kvalitetu, poveća slušanost, privuče sponzore koji su uvjereni u kvalitetu i slušanost medija pa ne bacaju svoj novac u vjetar i tek onda i samo onda ako se stvori dovoljna dodatna vrijednost, raspiše natječaj i zaposli najbolju moguću osobu koja će svojim stručnim radom stvoriti još dodatne vrijednosti kako bi se zaposlila nova kvalitetna osoba...

Završit ću s parafraziranjem komentara Novogodišnjeg koncerta u Beču kada si je voditeljica postavila pitanje zašto je taj koncert sve popularniji i na njega odgovorila: „Odgovor leži u stalnoj promjeni koja neumitno donosi novu svježinu, uključivost, kvalitetu i gledanost a za to treba imati snagu autonomne i smjele odluke.“

Ali kako kada su već davno kola krenula nizbrdo , a izbori su sve bliže ?, završio je Petračić priopćenje.

KAportal.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!