KAportal Mostom Hrnetić - Velika Jelsa voze kamioni iako ne smiju - Grad od policije traži pojačane kontrole, od građana poštivanje znakova | Karlovački informativni web portal

Mostom Hrnetić – Velika Jelsa voze kamioni iako ne smiju – Grad od policije traži pojačane kontrole, od građana poštivanje znakova

Most Hrnetić – Velika Jelsa je statički stabilan, ali vozači se ne pridržavaju zabrane prolaska kamionima pa smo na zahtjeve građana od PU karlovačke zatražili pojačnu kontrolu, a građane molimo da poštuju prometne znakove.

Kazao je to dogradonačelnik Ivan Mrzljak, odgovarajući na pitanje vijećnika Filipa Jarnevića (Živi zid) je li most siguran, obzirom da njime, zbog radova koji se odvijaju na drugim pravcima u gradu, prolazi velik broj vozila.

Upravo zbog očekivanog pojačanog prometa na tom pravcu, iako se promet s D-6 usmjerava na most u Brodarcima, Grad je, po Mrzljakovim riječima, požurio u lipnju završiti sanaciju mosta u Hrnetiću.

– Most ima statički proračun temeljem kojega su na mostu jasno označeni nosivost i visina, namjerno jer smo željeli da samo osobni automobili idu preko mosta. Primjećeno da se neki toga, na žalost, ne pridržavaju i jučer smo, na temelju zahtjeva građana, uputili dopis PU karlovačkoj da molimo da pojača kontrolu nad prelascima mosta. Most je statički stabilan, ishodili smo građevinsku dozvolu i pratit ćemo što će se događati i s policijom kontrolirati. Molim građane da ne trgaju visinomjer i pridržavaju se prometnih znakova koji su s obje strane mosta, poručio je Mrzljak.

KAportal.hr

  • 6 komentara

    1. Mrzljak je izjavio da je ishođena građevinska dozvola za privremenu konstrukciju ratnog mosta?
      Do kada će taj čovjek lagati, a da ga nitko ne pobere?
      Dozvolu su ishodili za most koji su mislili napraviti, ali im je bio previše skup pa ga nisu napravili.Za to su potrošili oko 1.000.000 kuna naših novaca.
      Čak i ovce na Jelsi i Hrnetiču znaju da su svi stupovi ispod ovog mosta napravljeni ilegalno u vrijeme Vukelića i “družine” u MORHu. A te radove su izveli dok se radio viadukt na auto cesti uz blagoslov Jure Radića i cesto građevne “družine”.
      Inače taj most ima raspone oko 30 metara (10 rešetki 30,48m) pa bi uz dvostruku rešetku “jednospratnu” 😉 (TIP DJ)za taj raspon trebao imati nosivost pod normalnim prometom 30 t za gusjeničare ili 34 t za osovinsko opterećenje.
      Pod opreznim prometom jedno po jedno vozilo uz ograničenje brzine na mostu 36tona za gusjeničare ili 42 tone za osovinsko opterećenje.
      Ako je raspon manji npr 9 rešetki 27,43 metara podaci su 36t ili 42 t za normalan promet i 40ili48 t za oprezan promet.
      I nakon svega na mostu stoji ograničenje brzine od 5 km na sat i 3 tone osovinsko opterećenje.

      Sve to pokazuje da je most izrazito opasan i da je netko svjestan toga dao takvo ograničenje.

      A gospon Mrzljak kao vidoviti Milan opet ne govori istinu da je most rekonstruiran zbog radova na Borlinu jer to jednostavno nije istina,

      Ako netko to ne zna neka pita one koji se s tim profesionalno bave u vojarni HV na Kamenskom.

      Inače mislim da su za boju, daske i rasvjetu koja isto tako nema dozvolu potrošili bar 500.000-600.000 kuna naših novaca i to bez troškova Hrvatske vojske.

    2. Vidoviti Milan govori istinu za razliku od gospodina Mrzljaka.

    3. Ne znam o opterećenju (djeluje čvrsto), samo znam da je metar širi, većina problema riješeno.

      • Tebi netko treba objasniti neke stvari. Jednom nisam komentirao tvoj navod da je most trebao biti širi.
        Moraš shvatiti da taj most ne može biti širi jer je konstrukcija tipizirana i širina mosta je dovoljna za ratni most.
        A na ratnom mostu nema pješaka ni bicikla baš kao ni na mostu Hrnetić.
        Priča da je to pješački most može biti prodana samo sa oltara ili od HDZ-a. A ovce uvijek postoje koje će konzumirati te izjave.
        Ako ti treba netko pojasniti taj most javi se gospodinu Branku Čordaševu pa će ti sve biti jasno.
        U pravilu ne postavljaj glupe zahtjeve za konstrukciju mosta ako ne shvaćaš osnovne postavke.
        Možda bi ti ovo pomoglo:
        http://www.mycity-military.com/Inzinjerija/Lansirni-i-pontonski-most-Bejli_2.html

    Odgovori