AKTUALNO

Komunalno redarstvo kadrovski se pojačalo s tri na sedam djelatnika - lani naplatili 10 tisuća kuna kazni, ove godine moraju barem 20

Komunalno redarstvo kadrovski se pojačalo s tri na sedam djelatnika
- lani naplatili 10 tisuća kuna kazni, ove godine moraju barem 20

Komunalni redari lani su naplatili 83 kazne i gradskom proračunu "zaradili" 10.716 kuna. Ove godine, ako se Karlovčani ne poprave pa i dalje budu kršili odluku o komunalnom redu, kažnjavati bi mogli i više jer je i njih dvostruko više.

- U 2017. godini do 9. mjeseca radilo je troje komunalnih redara. Nakon provedene sistematizacije radnih mjesta dva djelatnika dodjeljena su odsjeku za redarstvo te su zaposlena dva nova djelatnika, kažu nam u Gradskoj upravi.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

U nepuna dva mjeseca ove godine, u postupku je dvadesetak predmeta, te sedam prekršajnih postupaka. Iako je velik dio prijava kršenja komunalnog reda riješen na terenu, bez kazni u nekim slučajevima nije moglo. Tako su lani Karlovčani najviše plaćali zbog parkiranja na zelenim površinama, na što se odnosilo 90 posto prekršaja, dok su ostali bili zbog postupanja s psima, rezerviranih mjesta itd. Zahvaljujući komunalnim redarima uklonjeno je i 30 neregistriranih vozila s gradskih parkirališta, 5 kioska koji nisu bili u funkciji, očišćeno 17 divljih deponija..., dok je velik dio prijava kršenja komunalnog reda riješen neposredno na terenu bez evidentiranja predmeta.

Nesavjesni vlasnici pasa, na koje ostali Karlovčani često upiru prstom, mogli bi postati savjesniji u čišćenju za svojim ljubimcima jer pojačane kontrole, nedavo najavljene, neće biti povremene, nego stalne.

- Komunalni redari kršenje komunalnog reda u postupanju sa psima kontroliraju u pratnji policije i samostalno. Kontrole se provode svakodnevno u redovitom obavljanju poslova ili po dojavi građana te ih obavljaju svi redari, a od sada će biti stalne pojačane kontrole. Pojačane kontrole sa policijskim službenicima neće biti najavljene i odvijat će se tijekom cijele godine, najavljuju iz Gradske uprave.

Inače je u nadležnosti komunalnih redara popriličan popis poslova – od kontrola izvanrednog i redovitog čišćenja i održavanja javnih površina, nepropisnog odlaganja otpada, izvođenja radova na javnim površinama, držanja životinja, uređenja naselja itd. do poduzimanjahitnih mjera zaštite ili rušenja objekata u svrhu zaštite zdravlja i života građana. Sve to ubuduće bi trebali raditi u dvije smjene, što će definirati skorašnja odluka o radnom vremenu redara.

KAportal.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!