Je li vaš partner pretjerano opsjednut autima i satovima? Možda nije on kriv
Stereotip muškarca često je onaj da su opsjednuti automobilma i novcem. Nije cijeli muški rod takav, ali doista postoje pojedinci koji gledaju sve upravo kroz prizmu ta dva elementa.
Sada smo napokon otkrili od kuda im ta opsesija zahvaljujući istraživanju provedenom na Sveučilištu u Pennsylvaniji. Rezultati su potvrdili da će muškarci s povišenim razinama testosterona češće kupovati luksuzne dodatke poput satova i automobila.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
- Večeras je novo izvlačenje Lota 7 za Jackpot u iznosu od 1.000.000,00 eura.
-
Jedan od središnjih događaja bila je promocija novog Karakaševog romana "Potop".
Studija je otkrila da je odabir skupocjenih brendove, nasuprot jeftinijih opcija, zapravo fokusiran na biološku nadmoć, a ne na kvalitetu proizvoda.
Profesori marketinga proučavali su ovaj fenomen na 243 muškaraca u starosnoj dobi od 18. do 55. godine, a ovo je jedna od najvećih studija koja povezuje testosteron i isticanje društvenog statusa.
Svakom se ispitaniku dao losion za tijelo s kojim se morao namazati. Jedna je grupa ljudi dobila gel s testosteronom, a drugi placebo verziju. Muškarcima su se zatim pokazivali različiti logotipovi luksuznih brendova i onih jefitnih.
Ispitanici koji su koristili gel s testosteronom pokazivali su sklonost skupljim opcijama.
U drugom su eksperimentu dobili raznovrsne opise proizvoda, a za neke je bilo rečeno da naglašavaju društveni status i nadmoć. Grupa koja je koristila testosteron više je preferirala proizvode koji bi trebali iskazati nadmoć.
Istraživanje bi najviše koristi moglo donijeti marketinškoj industriji, budući da su razine testosterona povišene na događajima poput sportskih utakmica.
Izdvojeno
-
Eskadrilu od 12 rabljenih, 10 jednosjeda i 2 dvosjeda Hrvatska će platiti 999 milijuna eura, odnosno 1,18 milijardi eura s PDV-om.
-
Pita se je li i oni "moraju čekati da se tragedija dogodi, a kako bi se tek onda netko sjetio rješavati taj problem".
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
Od izvještavanja s tržnice dogurao je do urednika i voditelja Zagrebačke panorame (1986.), mozaične emisije Dobar dan (1988.), informativno-političkog magazina Spektar (1990.), informativne emisije Slikom na sliku (1992.), urednika i voditelja TV Dnevnika (1994.)
Reci što misliš!