AKTUALNO

Grad Karlovac nije odustao od projekta podzemne garaže - do sada se po tom pitanju najviše "doguralo" do panoa

Grad Karlovac nije odustao od projekta podzemne garaže - do sada se
po tom pitanju najviše

Kad je uoči lokalnih izbora 2013. godine na Trgu Milana Šufflaya kod "Tekstilke" očito više nego prigodno osvanuo pano s projektom izgradnje podzemne garaže na toj lokaciji, pisali smo o tom navodnom projektu Grada Karlovca i gradske tvrtke Zelenilo. Tada, naravno, nikome nije bilo jasno zbog čega bi Zelenilo bilo nositelj jednog ovakvog projekta osim možda njegovom direktoru Stjepanu Turkoviću, sada aktualnom ravnatelju Županijske uprave za ceste.

Podzemna ili nadzemna?

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

No, po zadnjim informacijama iz gradske uprave, Grad Karlovac nije odustao od projekta podzemne garaže samo bez onog osnovnog - kad i gdje?

Kako nam kažu, "Grad nije odustao od projekta izgradnje podzemne garaže, a planira se i izgradnja nadzemne garaže u najužem centru grada gdje je najveća potreba za rješavanjem prometa u mirovanju. U tijeku je razmatranje opcija u odnosu na zahtjevnost pojedinih lokacija, tip i kapacitet nadzemne garaže", odgovoreno nam je na naš upit iz Ureda gradonačelnika. Kako se dodaje, pravovremeno će građane obavijestiti o razvoju projekta.

Hoće li jednog dana Karlovčani parkirati ispod zemlje, barem za života, treba tek vidjeti no možemo se prisjetiti famoznog "projekta" Zelenila iz 2013. godine. Naime, tadašnje idejno rješenje, ako ga je ikad i bilo osim u okviru zgodnih sličica s panoa, predviđalo je podzemnu garažu s tri nivoa i čak 330 parkirnih mjesta. Ulaz je planiran u u Ulici Josipa Šipuša a izlaz u Ulici Pavla Vitezovića (kod Ureda za obranu).

Dolje garaža, gore moderni trg

Prva etaža imala bi parkirališna mjesta prilagođena za osobe s invaliditetom dok bi, kako je u medijima još prije pet godina najavljivao direktor "Zelenila" Stjepan Turković, trg bio uređen na sasvim drukčiji način - sa šetnicom, dječjim igralištem i cvijećem.

Ovaj nikad ostvareni građevinski poduhvat trebao je koštati 33 milijuna kuna.

KAportal.hr

 

Izdvojeno


Reci što misliš!