VIJESTI.hr

Doživljaji iz samoposlužne pekarnice: Prekipjelo mi je kad je čovjek kajzericu uronio u svoju gustu bradu, dobro pomirisao pa je vratio u vitrinu

Doživljaji iz samoposlužne pekarnice: Prekipjelo mi je kad je
čovjek kajzericu uronio u svoju gustu bradu, dobro pomirisao pa je
vratio u vitrinu

Osječani se žale kako su u poslovnicama dvaju trgovačkih lanaca koji imaju samoposlužne pekarnice pekarski proizvodi higijenski upitni. Naime, velik broj kupaca za uzimanje tih proizvoda ne rabi rukavice i hvataljke, a istodobno presudnim za odabir onoga koji će uzeti iz košara u vitrinama smatraju prepipavanje svih dostupnih primjeraka, piše Glas Slavonije.

Izaziva to salve negodovanja među kupcima. "No najgore mi je bilo vidjeti gospodina duge i guste brade koji je, u ovoj sezoni divljanja virusa i bakterija, uzeo kruh u ruke i prinio ga licu, uronio ga u tu svoju bradu, dobro pomirisao i onda vratio u vitrinu i otišao!?", ispričao je Zvonimir Kovačić iz Osijeka.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Na niz njegovih upita o kontroli kvalitete pekarskih proizvoda nije dobio odgovor, samo ljubazno pismo u kojemu mu zahvaljuju na upisu u Knjigu prigovora, uz zaključak kako "nema naznaka da će se izgled i način prodaje ponovno uskoro mijenjati"

Slična iskustva imaju i drugi građani. "Od njih deset za rukavicom za uzimanje kruha posegnula je samo jedna osoba, a samo se polovina njih poslužila hvataljkom", ističe Osječanka za Glas Slavonije.

Lidl i Kaufland: 'Jamčimo higijensku ispravnost proizvoda'

"Higijena nam je jedna od najvažnijih stavki te toj temi u svim segmentima našeg poduzeća posvećujemo posebnu pozornost. Tako se i proizvodi u našoj pekarnici tretiraju s maksimalnom opreznošću, prema najvišim higijenskim standardima, te svojim kupcima jamčimo apsolutnu higijensku ispravnost naših proizvoda", ističu iz Lidla i Kauflanda, trgovačkih lanaca koji imaju samoposlužne pekarnice.

Vijesti.rtl.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!