GDJE I KAD? / DOGAĐAJI

Digital Shapers 2018: Legendarni Tonči Huljić gost panela o digitalnoj transformaciji glazbene industrije

Digital Shapers 2018: Legendarni Tonči Huljić gost panela o
digitalnoj transformaciji glazbene industrije

„Svijet je u kontinuiranoj industrijskoj revoluciji još od izuma parnog stroja koji je bio igračka prema onome što danas imamo. I nitko se zapravo ne snalazi u svemu tome. Taj razvoj tehnologije su najbolje iskoristili manipulatori vješti u zloporabi te moderne tehnologije. Oni su i zaradili na digitalizaciji. Onima koji marljivo rade internet je, pak, više odmogao nego što im je pomogao. Nove generacije i ne shvaćaju da previše demokracije ne vodi nigdje. To je kao kad imate švedski stol pa ne znate što uzeti. Da biste se dobro nosili s time što tehnologija donosi morate biti dobar i sociolog i psiholog. Jer internet nam je dao širinu, ali nije proširio i znanje ljudi. Ljudi se fokusiraju na detalje i takva situacija je popularizirala kvazi glazbenike. Oni su izgradili brend na svom imenu, ali često bez pravog pokrića. Ja osobno pokušavam izbjeći zamkama interneta, ali to je jedini način kako ćemo se mi autori u budućnosti naplaćivati. On je stvorio prosječnost ne izvrsnost. A izvrsnost izvrgnuo ruglu“, ispričao je Huljić i najavio zanimljiv panel na jednodnevnoj digitalnoj konferenciji u organizaciji RTL Hrvatska.

O digitalizaciji glazbe će na konferenciji govoriti i Christopher Ludwig, direktor digitalne strategije u BMG-u, izdavačkoj i producentskoj kući koja za sebe kaže da je “Nova glazbena kompanija”. On će komentirati promjene koje su se u industriji dogodile dolaskom novih medija i digitalnih platformi te očekivanja korisnika koji glazbu konzumiraju na potpuno drugačiji način nego prije dvadesetak godina.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

“Ključ je i dalje vrhunska glazba te jedinstvena osobnost, ali danas je potrebno više poslovnog talenta nego ranije. Umjetnici danas mogu puno toga napraviti direktno i imaju cjelokupan pristup tržištu i svojim fanovima, za što mislim da je super. Izazov je u kompleksnosti digitala. Biti uspješan na YouTubeu i imati svoju glazbu na streaming platformama nije dovoljno da se dosegne cjelokupan kreativni i financijski potencijal nekog umjetnika. Digitalna era je bitno kompleksnija i fragmentiranija u svakom smislu”, rekao je Ludwig uoči koferencije.

Ulaznice za Digital Shapers su u prodaji putem sustava Entrio, a njihova cijena je 750 kuna. Sve informacije o konferenciji dostupne su na službenoj web stranici Digital Shapers i Facebook stranici.

Sponzorirani članak

Izdvojeno


Reci što misliš!