KAportal "Brza cesta" zbog sve većeg prometa postaje remetilački faktor prometa i života građana? Petračić tvrdi da ima rješenje | Karlovački informativni web portal

“Brza cesta” zbog sve većeg prometa postaje remetilački faktor prometa i života građana? Petračić tvrdi da ima rješenje

– “Brza cesta” kroz centar Karlovca sve više postaje bitan remetilački faktor normalnog gradskog prometa i života, tvrdi nezavisni gradski vijećnik Davor Petračić koji kao i tisuće Karlovčana svakodnevno svjedoči o problemima u prometu, velikim gužvama između dva dijela grada koju upravo dijeli ova prometnica.

– “Brza cesta” postaje problem zbog sve većeg i većeg prometa i zbog svog položaja koji grad Karlovac dijeli na dva prometno slabo povezana dijela. Uskoro kreće gradnja obilaznice Turnja što će dodatno opteretiti našu najprometniju cestu i zahtijevati će brži prolaz kroz grad, smatra Petračić koji nudi i rješenje.

To je, naime, da se “brza cesta” kroz grad između Kupe i Rakovca podigne na vijadukt, ali i pruga koja će uskoro dobiti svoj drugi kolosjek i puno veći promet.

  • – Izgradnjom vijadukta za prugu i brzu cestu grad bi se rasteretio tranzitnog prometa, a promet gradskim ulicama bio bi protočniji , brži i ugodniji, ali i manje prometno zahtjevan i manje opasan. Kreće i izgradnja nebodera kod pothodnika što bi u mnogome moglo ograničiti izgradnju vijadukta, odnosno pristup na i sa njega, smatra Petračić i navodi kako je vrijeme za planiranje takvog zahvata jer bi u suprotnom grad mogao znatno prometno zaostati čime bi značajno pala i kvaliteta života u njemu. Što više to su državne prometnice pa sve ovisi o inicijativi Grada Karlovca.

    KAportal.hr

    MOŽETE GLASOVATI I U ANKETI KAPORTALA…

    Smatrate li da treba bolje prometno rješenje za "brzu cestu" i prugu

    Pogledaj rezultate

    Loading ... Loading ...
  • 14 komentara

    1. Ne kužim ovo te (To je, naime, da se “brza cesta” kroz grad između Kupe i podigne na vijadukt, ) molim pojašnjenje. I naravno a gdo bu to sve caltal? A može li usput da se izgradi metro?

      • Da ti nacrtam? Brza cesta je na mostu iznad Kupe na visini susjedne pruge. Pruga ide kroz grad na nadvožnjacima i nema problema sa gradskim prometom okomito na prugu.
        Isto tako je mogla proći i brza cesta ali nije. Ako se sjećaš kasnije se produžila brza cesta preko ulice Rakovac na stupovima i nadvožnjaku koje se pri tim radovima i srušio. Sad bi bilo normalno da se kod ovih radova cesta digla u drugu razinu jer će i tako biti patnje kad se bude radio drugi kolosijek pruge.
        Jesi sad shvatio?

    2. Sad će malo teže naći financije, ali se moglo. Pogledajte poslije 11. minute :

    3. prof. Morsan, kao ono imalo se investitora, nepoznati netko, hmmmmm. Ne tako davno doveo sam investitora iz Njemačke i to direktora, ponudili Gradu 100 milja eurića. I još 150 ako imaju projekte. Otišli ko popišani od strane izvjesnog povjerenstva.

    4. zar se moraju ove morsanove mantre vec 20 godina spominjati na apsolutno svakom predstavljanju, raspravi, sastanku neovisno o temi i trenutku ? maltretiranje javnosti jednom idejom koja se predstavlja kao apsolutno ispravna…

      a za dizanje brze ceste neka uvazeni strucnjak malo skicira to rjesenje, i rjesi spojeve sa smiciklasovom i kralja tomislava kada je digne u zrak, pametniji pristup autobusnom kolodovoru i sto bi bilo ispod tog nadvoznjaka.

      • Očito je da o prometu nemaš pojma jer sadašnja trasa ima uredne tri trake, a nadvožnjak bi prošao sa dvije. Na tom mjestu može biti i trak sa usporavanje ili trak za ubrzavanje. Ispod mosta bi se uredno vodio gradski promet bez semafora i bilo bi moguće riješiti i problem autobusnog kolodvora.Ali to je za tebe prilično složena priča. Za početak obrati se jednom o boljih prometaša u Karlovcu gospodinu Vanji Lukačiću da ti to pojasni. ili da netko priupita tandem Đanković – Šoštarić koji su kraljevi prometa u Karlovcu, a to su dokazali i kod Kauflanda.
        A prostor ispod nadvožnjaka bio bi isti kao ispod svih mostova u gradu, jer ako to nije bio problem prije zašto bi to bio problem baš sada.

    5. Kako to izvesti, najmanji je problem.
      Pa o tome brinu stručnjaci prometnog fakulteta.
      Nisu ni financije problem, jer su nam nuđene, dvaput je bila prilika.
      Drugi puta u ovom sazivu vijeća, kad je Vlada zasjedala u Karlovcu, i kad je gradska vlast uspjela djelomično riješiti stvar zaobilaznicom do početka Cerovca. Moglo se i ovo tražiti, cesta je ionako republičkog ranga.

      • Mali ispravak cesta je državnog ranga osim ako ne misliš da je još uvijek RH republika.
        Kad je riješena ta zaobilaznica? Možda za jedno 10 godina.
        Što se tiče stručnjaka prometnog fakulteta imaš samo Šoštarića, ali za ovo bi trebao neki stručnjak sa građevinskog, apromet neka riješi Šoštarić.

      • nedao bog stručnjake koji su dobili diplome kod badanjka

    6. Od kad je g. Mandić preuzeo gradsko kormilo puno stvari se pokrenulo u Gradu i to na bolje. Zato bih cijenjenom oporbenjaku rekao; Acta, non verba.

    7. Razočaran sam jer bolno nedostaje detaljna matematička računica koliko bi stajao svaki cm ove uzbudljive investicije.

      • Cijena bi bila sigurno manja nego kod Zagrebačkog rotora. “Briga” za sredstva obično ubija svaku investiciju.Ako bi to riješilo problem podjele grada i prometnog kolapsa kod tržnice i Mačekove lova nije bitna.
        Kad krene izgradnja svi nadvožnjaka pruge pitati ćeš zašto se u Karlovcu događa kolaps u prometu.
        Jer zaobilaznica grada ne zaobilazi grad nego ga dijeli na dvije zone, a regulacijom prometa upravljaju Hrvatske ceste i to bez zelenog vala. U kratko kolaps u svim uvjetima.

    8. Ma velim a nitko ne sluša, tunel je rješenje. “Jer zaobilaznica grada ne zaobilazi grad nego ga dijeli na dvije zone” Kad se napravi cesta Ogulin – Slunj, Karlovac će postati malo pitoreksno mjesto ugodnog življenja.

    Odgovori